Forenkler kredittsjekken - både i Norge og utlandet

Nyhet fra Creditsafe

3. mars 2017

Forenkler kredittsjekken - både i Norge og utlandet

Creditsafe, verdens mest brukte leverandør av kredittopplysninger, har akkurat lansert sine tjenester i Norge. Det betyr at bedrifter får tilgang til både norske og internasjonale kredittopplysninger – alt i én portal.

Siden starten for snart 20 år siden, har Creditsafe bygget opp en felles global database. I dag har selskapet verdens største foretaksdatabase med 240 millioner foretak online. En samlet global portal gjør det enklere å utføre kredittsjekker på tvers av landegrensene. Creditsafe tilbyr internasjonale kredittopplysninger både som en nettbasert tjeneste eller som en integrert løsning – avhengig av land og behov. I alle land der Creditsafe har egne databaser eller samarbeidspartnere, kan brukerne søke opp internasjonale foretak på hjemmesiden, eller overvåke bedriftene for endringer.

Alle internasjonale kredittrapporter inneholder en rating - en internasjonal kredittscore, som forutsier sannsynligheten for at foretaket går i konkurs i løpet av tolv måneder. På denne måten har kundene et trygt beslutningsgrunnlag som er enkelt å tilpasse i forhold til egen bedrifts kredittpolicy.

- Vår filosofi er at det skal være enkelt og rimelig å bruke vår database så mye som mulig, og vi har en enkel prisstruktur. Som kunde får du tilgang til søk i hele databasen til én og samme pris. Vår erfaring tilsier at dette gir både fornøyde og aktive kunder, og det er derfor vi tilbyr tilgang til hele 70 land online, sier daglig leder i Creditsafe Norge, Per Fjærestad i Creditsafe.

Creditsafes tjenester inkluderer foretaksopplysninger både i Norge og utlandet, personopplysninger, rollesøk og overvåking. I tillegg har Creditsafe Norge integrerte løsninger mot de kjente CRM- og ERP-systemene.

Fordeler med Creditsafes internasjonale kredittrapporter:

• Få tilgang til flere millioner foretak online
  • Standardisert internasjonal rating
  • Alltid oppdatert kredittinformasjon
  • Umiddelbar leveranse via hjemmesiden

Sandra Andersson, pressekontakt

[email protected], +46 (0) 700 30 36 37

[email protected], +47 977 89 5 89

Vil du prøve våre tjenester?

Nå kan du teste gratis