Kredittopplysninger i Midtøsten og Nord-Afrika - Creditsafe

Nyhet fra Creditsafe

31. juli 2017

Kredittopplysninger i Midtøsten og Nord-Afrika

Creditsafe fortsetter sin globale ekspansjon og øker tilgangen på kredittopplysninger over hele verden. Nå åpner vi opp ytterligere 16 land i Midtøsten og Nord-Afrika.

240 millioner bedrifter i 91 land

Som verdens mest brukte leverandør av kreditt- og bedriftsinformasjon gir Creditsafes globale database tilgang til over 240 millioner bedrifter i 91 land. Creditsafe arbeider på tvers av landegrensene og har over lang tid bygget opp omfattende databaser, og komplementert innholdet ytterligere gjennom en rekke strategiske samarbeid. Takket være denne satsningen kan vi idag tilby verdens største bedriftsdatabase. Så sent som i september 2016 ble det lagt til 18 nye land i Europa og Asia, inkludert 40 millioner kinesiske bedrifter, noe som økte dekningen av kreditopplysninger i databasen med 33%.

Sikrere risikovurdering

Tilgangen til pålitelig og korrekt informasjon er grunnleggende for å gjøre rett risikovurdering. Ved å forstå de finansielle aspektene i hvert enkelt land, betalingsadferden og trender, minsker risikoen for å ta feil avgjørelser for virksomheten. Gjennom fortsatt ekspansjon kan Creditsafe fortsette å tilby detaljerte internasjonelle opplysninger med samme høye kvalitet til kunder over hele verden, og med bred internasjonal kompetanse.

Kredittopplysninger Midtøsten og Nord-Afrika

Tilgang online til kredittrapporter i følgende land:

Bahrain

Benin

Burkina Faso

Kongo-Kinshasa

Egypt

Jordan

Kuwait

Libanon

Oman

Palestina

Qatar

Saudia-Arabia

Sudan

Syria

De forente arabiske emirater

Vest-Sahara

Sandra Andersson, pressekontakt

[email protected], +46 700 30 36 37

Per Fjærestad, daglig leder Creditsafe Norge

[email protected], +47 977 89 5 89

Behov for å kredittsjekke bedrifter i utlandet?

Alle internasjonale kredittrapporter er tilgjengelig online gjennom en portal