Publisert 10. februar 2021

Ny integrasjon mot Visma Business

I samarbeid med Vitari AS lanserer vi nå vår nye integrasjon mot Visma Business. En integrasjon som henter både adresse- og kredittopplysninger rett fra api'et til Creditsafe, til Visma Business. Det er nå ikke lenger nødvendig å henvende seg til ulike tilbydere for å få all informasjon samlet. Nå er den her i én og samme integrasjon.

Fabian Falch hos Xsale

Ved å trykke på én knapp får du både oppdatert adresse fra Creditsafe, samtidig som du får ferske og korrekte kredittopplysninger om kunden. Avgjørelsen du da tar, er basert på troverdig data og ikke magefølelsen.

Du kan også gjennom samme integrasjon, laste ned en komplett kredittrapport som pdf-fil. Endelig kan du basere din risikostyring på fakta og ikke bare magefølelse.

Thomas Andersen, Creditsafe
Ny integrasjon mot Visma Business

Med Creditsafe som kredittopplysningsbyrå får du et tydelig bilde av den økonomiske situasjonen og hvilken risiko din bedrift står overfor. De tilbyr fleksible tjenester for kredittvurderinger og har samlet informasjonen du trenger for å treffe de rette beslutningene. Produktporteføljen til Creditsafe inneholder tjenester som er utviklet spesielt for å bidra til økt lønnsomhet og sikre risikotilpasset vekst i forhold til ditt foretaks kredittstrategi.

- Det gleder meg stort at vi i samarbeid med Vitari AS, den beste Visma partneren i markedet har fått utviklet en integrasjon mot Visma Business. At vi nå kan levere vår data direkte til ti tusenvis av bedrifters økonomisystem er helt fantastisk, Thomas Andersen, Creditsafe

De viktigste fordelene

• Tilgang til internasjonale kredittrapporter
  • Sanntidsintegrasjon for kredittopplysninger
  • Sanntidsintegrasjon for adresseoppslag
  • Tilgang til en nøyaktig og utfyllende kredittrapport
  • Kredittopplysninger hentes direkte til din Visma Business
  • Adresseopplysninger hentes direkte til din Visma Business
  • Fast installasjonspris

Vil du vite mer om vår integrasjon mot Visma Business?

Fyll ut skjemaet eller ring 800 24 868, så kontakter vi deg i løpet av kort tid.

Obligatorisk felt! Skriv minst tre tegn! Spesialtegn er ikke tillatt!
Obligatorisk felt! E-postadressen er ikke gyldig! E-postadressen er ikke gyldig!
Obligatorisk felt! Skriv minst tre tegn!
Obligatorisk felt! Telefonnummeret er ikke gyldig!

Ja, jeg ønsker å motta nyheter fra Creditsafe

Spinning Loading Circle
email.tst

Les om hvordan Creditsafe behandler dine personopplysninger